سری سازمانی Sophos XGS

سری سازمانی Sophos XGS Series 2U

شرکت‌های توزیع‌شده و در حال رشد که به حداکثر توان عملیاتی حتی برای پیچیده‌ترین شبکه‌ها نیاز دارند، با این فایروال‌های نسل بعدی، حفاظت، عملکرد و تداوم کسب‌وکار بدون خطر را دریافت می‌کنند.

فایروالهای سوفوس سری XGS

تمام دستگاه‌های فایروال سری XGS بر اساس معماری دو پردازنده ساخته شده‌اند.که یک CPU با کارایی بالا و چند هسته‌ای را با یک پردازنده اختصاصی Xstream Flow برای شتاب‌دهی هدفمند در سطح

سخت‌افزار ترکیب می‌کند. این به شما انعطاف پذیری و سازگاری فایروال مبتنی بر x86 را به همراه افزایش عملکرد قابل توجهی نسبت به طرح های فایروال قدیمی تر می دهد.

Xstream Flow جدید

پردازنده‌ها شتاب سخت‌افزاری اختصاصی ارائه می‌کنند تا به راحتی از حفاظت کامل برای برنامه‌های کاربردی رمزگذاری‌شده و میزبان ابری امروزی و ترافیک استفاده کنند. این مدل‌ها تعادل کاملی بین چگالی پورت و مدولار بودن برقرار می‌کنند.
طیف وسیعی از پورت‌های داخلی و پرسرعت، به‌علاوه ماژول‌های Flexi Port با چگالی بالا برای گسترش بیشتر اتصال در دسترس هستند.همه مدل‌ها از یک CPU پرسرعت به‌علاوه یک پردازنده اختصاصی Xstream Flow برای شتاب سخت‌افزاری استفاده می‌کنند.

حفاظت از حرکت جانبی

Lateral Movement Protection به طور خودکار سیستم های در معرض خطر را در هر نقطه از شبکه جدا می کند.حملات را در مسیر خود متوقف می کند. نقاط پایانی سالم با نادیده گرفتن تمامی ترافیکی

که از نقاط پایانی ناسالم می آید کمک می کند جداسازی کامل انجام گیرد. حتی در همان بخش شبکه، برای جلوگیری از گسترش تهدیدها و دشمنان فعال یا سرقت داده ها را فعال می کند.

سری سازمانی Sophos XGS

نکات برجسته محصول

XGS 5500
XGS 6500