مدیریت آسیب پذیری با GFI LanGuard

درب آسیب پذیری های وصله را ببندید

 

شبکه و برنامه های خود را از آسیب پذیری در امان نگه دارید

شبکه خود را ببینید که تهدیدها به کجا وارد می شوند

  • به طور خودکار تمام عناصر شبکه خود را کشف کنید: رایانه ها ، لپ تاپ ها ، تلفن های همراه ، رایانه های لوحی ، چاپگرها ، سرورها ، ماشین های مجازی ، روترها و سوئیچ ها
  • برای مدیریت بهتر دستگاه های خود را گروه بندی کنید. مدیریت را به تیم های مختلف توزیع کنید و همچنان همه چیز را از یک داشبورد مدیریت مرکزی ببینید.

ضعف هایی (*شکاف هایی*) که بهره برداری را تهدید می کنند پیدا کنید

  • شبکه خود را برای وصله های از دست رفته اسکن کنید. هر ساله بیش از 5000 وصله منتشر می شود. هرکسی ممکن است هدف حمله هکرها باشد
  • خلا موجود در سیستم عامل های Microsoft، MacOS، Linux را پیدا کنید. وصله های از دست رفته را در مرورگرهای وب و نرم افزارهای شخص ثالث مانند Adobe ، Java و 60 فروشنده اصلی دیگر شناسایی کنید.
  • آسیب پذیری های غیرپچ(non-patch) را با لیست به روزرسانی کننده بیش از 60،000 مورد شناخته شده و همچنین مواردی مانند پورت های باز و اطلاعات سیستم در مورد کاربران ، دایرکتوری ها و سرویس های مشترک شناسایی کنید.

شکاف هایی را وصله کنید که شما را آسیب پذیر می کند

 

  • به طور خودکار وصله ها را به صورت متمرکز یا با استقرار عوامل در دستگاه ها گسترش دهید تا آنها این کار را انجام دهند و پردازش سرور را ذخیره کنند. برای وصله گذاری محیط خود به افراد وابسته نشوید.
  • کنترل کنید که کدام وصله ها را نصب کرده اید و در صورت مشاهده مشکلی ، وصله ها را دوباره برگردانید.
  • موارد دیگری غیر از وصله های امنیتی نصب کنید: بسیاری از وصله ها برای کمک به عملکرد بهتر برنامه ها اشکالات را برطرف می کنند

 

گزارش در مورد شرایط انطباق و آسیب پذیری

  • مقررات انطباق الزامات بسیاری برای اطمینان از امنیت اطلاعات مالی ، بهداشتی یا سایر اطلاعات شخصی در شبکه ها و سیستم ها دارند. عدم رعایت یا نشان دادن انطباق می تواند به معنای جریمه های جدی ، خشم مشتریان و از دست دادن تجارت باشد.
  • گزارش های خودکار و قالب بندی شده را دریافت کنید که حسابرسان باید انطباق چندین مورد را در مقررات PCI DSS ، HIPAA ، SOX ، GLBA ، PSN و CoCo نشان دهند

از وصله کراس پلت فرم پشتیبانی کنید

نصب وصله ها به طور یکپارچه در رایانه های رومیزی ، لپ تاپ ها ، سرورها ، دستگاه های رومینگ و ماشین های مجازی ، از یک رابط واحد

* مدیریت وصله ابر فقط برای ویندوز در دسترس است

به 15 دلیل بسیار خوب برای استفاده از GFI LanGuard نگاهی بیندازید

مدیریت وصله در چندین سیستم عامل

GFI LanGuard با سیستم عامل های Microsoft® ، Mac OS X® و Linux® ، و همچنین بسیاری از برنامه های شخص ثالث سازگار است. شبکه خود را به صورت خودکار یا درخواستی اسکن کنید. وصله های گم شده یا وصله های برگشتی را بطور خودکار بارگیری کنید.

 

مدیریت وصله برای چندین برنامه شخص ثالث

GFI LanGuard پشتیبانی از برنامه مدیریت پچ شخص ثالث را برای برنامه های معروف مانند Apple QuickTime® ، Adobe® Acrobat® ، Adobe Flash® Player ، Adobe Reader® ، Adobe Shockwave® Player ، Mozilla® Firefox® ، Mozilla Thunderbird® ، Java® Runtime و موارد دیگر ارائه می دهد.

 

 

مدیریت وصله برای چندین مرورگر وب

Microsoft Internet Explorer® GFI LanGuard اولین راه حلی است که وصله خود را برای همه مرورگرهای اصلی وب که در سیستم های ویندوز اجرا می شوند به صورت خودکار انجام می دهد: Microsoft Internet Explorer® Mozilla Firefox® ، Google Chrome ™ Apple Safari® و Opera.

 

قبل از اینکه هکرها این آسیب پذیری ها را تشخیص دهند

اسکنر امنیتی شبکه GFI LanGuard می تواند بیش از 60،000 آسیب پذیری را شناسایی کند. این دستگاه ها را اسکن می کند ، آسیب پذیری های امنیتی را شناسایی و دسته بندی می کند ، یک روش عملی را پیشنهاد می کند و ابزارهایی را برای حل مشکل به شما می دهد. نشانگر سطح تهدید گرافیکی ارزیابی بصری و وزنی از وضعیت آسیب پذیری دستگاه های اسکن شده را ارائه می دهد.

گزارش مبتنی بر وب

رابط گزارش مبتنی بر وب از طریق یک اتصال امن (https) پشتیبانی شده توسط همه مرورگرهای اصلی ارائه می شود. مشتریانی که شبکه های بزرگی دارند می توانند چندین نمونه GFI LanGuard (سایت) و یک کنسول وب نصب نمایه متمرکز و گزارش جمع شده در همه موارد نصب کنند.

آخرین آسیب پذیری ها و به روزرسانی های از دست رفته را پیگیری کنید

GFI LanGuard با یک پایگاه داده ارزیابی دقیق آسیب پذیری ، از جمله استانداردهایی مانند OVAL (بیش از 11،500 چک) و SANS Top 20. این پایگاه داده به طور منظم با اطلاعات BugTraq ، SANS Corporation ، OVAL ، CVE و دیگران به روز می شود. سیستم بروزرسانی خودکار آن را به طور مداوم با به روزرسانی های امنیتی و بررسی های آسیب پذیری مایکروسافت که به تازگی منتشر شده است ، به روز نگه می دارد.

با برنامه های امنیتی شخص ثالث ادغام می شود

GFI LanGuard با بیش از 4000 برنامه حیاتی امنیتی از جمله: آنتی ویروس ، ضد جاسوس افزار ، فایروال ، ضد فیشینگ ، مشتری پشتیبان ، سرویس گیرنده VPN ، فیلتر URL ، مدیریت پچ ، مرورگر وب ، پیام فوری ، peer-to-peer ، دیسک ادغام می شود. رمزگذاری ، جلوگیری از از دست دادن داده ها و کنترل دسترسی دستگاه. این گزارش وضعیت و لیست پیام های فوری یا برنامه های نظیر به نظیر نصب شده در شبکه شما را ارائه می دهد. همچنین مواردی را که نیاز به توجه دارند مانند ایجاد آنتی ویروس یا به روزرسانی های ضد جاسوس افزار اصلاح می کند.

آسیب پذیری ها را در دستگاه های شبکه بررسی کنید

GFI LanGuard سوئیچ ها ، روترها ، نقاط دسترسی و چاپگرها را از حمله ایمن نگه می دارد. این برنامه همچنین از اسکن آسیب پذیری در تلفن های هوشمند و رایانه لوحی دارای Windows® ، Android ™ و iOS® ، به علاوه تعدادی از دستگاه های شبکه مانند چاپگرها ، روترها و سوئیچ های سازنده هایی مانند HP® ، Cisco® و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

بدانید در شبکه شما چه اتفاقی می افتد

حسابرسی شبکه GFI LanGuard به شما نمای کاملی از شبکه خود می دهد – از جمله تلفنهای هوشمند و رایانه لوحی دستگاههای USB متصل ، همچنین نرم افزارهای نصب شده ، اشتراک های باز ، پورت های باز ، رمزهای عبور ضعیف و هرگونه اطلاعات سخت افزاری. با بستن درگاه ها ، حذف کاربران منسوخ یا غیرفعال کردن نقاط دسترسی بی سیم ، شبکه خود را ایمن کنید.

حسابرسی های امنیتی

داشبورد تعاملی خلاصه ای از وضعیت امنیت شبکه فعلی و تاریخچه تمام تغییرات مربوط به شبکه در طول زمان را ارائه می دهد. اطلاعات ، از سنسورهای امنیتی در سراسر شبکه تا نتایج اسکن امنیت فردی را زیر و رو کنید

در محیط های مجازی کار کنید

GFI LanGuard از رایج ترین فن آوری های مجازی استفاده شده مانند VMware® ، Microsoft Virtual Server ، Microsoft Hyper-V® ، Citrix® و Parallel پشتیبانی و استفاده می کند. همچنین ماشین های مجازی را که توسط کامپیوتر اسکن شده میزبانی می شوند ، شناسایی می کند.

با مقررات PCI DSS مطابقت داشته باشید

مشاغلی که داده های دارندگان کارت را مدیریت می کنند باید کاملاً با استانداردهای امنیتی شرکت های بزرگ کارت اعتباری جهان مطابقت داشته باشند. GFI LanGuard مدیریت آسیب پذیری همراه با گزارش گسترده را فراهم می کند. این به شما کمک می کند تا از شبکه شما محافظت کرده و اثربخشی برنامه های PCI DSS ، HIPAA ، SOX ، GLB / GLBA یا PSN CoCo را ارزیابی کنید.

گزارشگری را مدیریت کنید

گزارش ها را می توان به قالب های معروف مانند PDF ، HTML ، XLS ، XLSX ، RTF و CSV صادر کرد و می توان از طریق ایمیل برنامه ریزی و ارسال کرد. آنها همچنین می توانند به عنوان الگویی برای ایجاد گزارش های سفارشی جدید مورد استفاده قرار گیرند و کاملاً با مارک تجاری مجدد ساخته می شوند.

حالت های مبتنی بر عامل یا بدون عامل را اجرا کنید

GFI LanGuard را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که در حالت کم عامل یا عامل اجرا شود. فناوری عامل ممیزی های امنیتی شبکه را به صورت خودکار امکان پذیر می کند و بار اسکن را بین ماشین های مشتری توزیع می کند.

با یک قیمت کم اشتراک ، تمام امنیت خود را و بیشتر… دریافت کنید

GFI LanGuard یکی از قابلیت های کلیدی GFI Unlimited است. GFI Unlimited با یک بار هزینه کردن امکان نصب های نامحدود از نرم افزار را فراهم می کند. هرچه محصولات بیشتری استفاده کنید ، پس انداز بیشتری نیز خواهید داشت! این اشتراک جامع شامل GFI LanGuard و نصب نامحدود سایر محصولات GFI است. زمان کمتری را برای قراردادهای صدور مجوز و بیشتر وقت خود را صرف کسب درآمد کنید.

تصاویر