اسکنر امنیتی Nessus

وسعت و عمق پوشش اسکنر امنیتی Nessus

شرکت Research Tenable از نزدیک با جامعه امنیتی برای کشف آسیب پذیری های جدید و ارائه بینش هایی برای کمک به سازمان ها برای رشد روشهای ارزیابی آسیب پذیری خود همکاری می کند.تیم روز صفر Tenable بیش از 100 آسیب پذیری روز صفر (آسیب پذیری روز صفر آسیب پذیری در سیستم یا دستگاهی است که افشا شده اما هنوز اصلاح نشده است) را در سه سال گذشته کشف کرده است.

به روزرسانی های پویا و خودکار افزونه،زمان ارز یابی و اصلاح را کاهش می دهد.

Nessus با بیش از 157000 افزونه که به طور خودکار در زمان واقعی به روز می شوند، به شما در صرفه جویی زمان قابل توجهی برای ارز یابی، تحقیق و رفع مشکلات کمک می کند.
برای کارایی و دقت، افزونه ها به صورت پویا کامپایل می شوند. این کار باعث کاهش ردپای پایگاه داده افزونه Nessus تا ۷۵ ٪می شود و در عین حال عملکرد اسکن را افزایش می دهد.

• پلاگین های بازرسی به شما امکان می دهند نشانه های خاصی را برای ارزیابی امنیت برنامه های منحصر به فرد سازمان خود ایجاد کنید.
• فایل های بازرسی سفارشی به شما کمک می کند الزامات پیکربندی و استانداردهای انطباق سازمانتان را تأیید کنید.

استاندارد صنعتی برا ی ارز یابی آسیب پذیری

منابع کمیاب، زمان محدود، سطح حمله دائماً در حال تغییر یک چالش برای متخصصان امنیتی در خط مقدم است تا با مهاجمان همگام شوند. برای یافتن و رفع آسیب پذیریها به یک راه سریع و آسان نیاز دارید.
Professional® Nessus ارزیابی های لحظه ای را به طور خودکار انجام می دهد تا به شناسایی و رفع سریع آسیب پذیری ها، از جمله نقص های نرم افزار، وصله های گمشده،بدافزارها، و پیکربندی های نادرست در انواع سیستم عامل ها، دستگاه ها و برنامه ها کمک کند.

NESSUS در ارز یابی آسیب پذیر ی رتبه اول را دارا است.

 رتبه یک در دقت

Nessus کمترین نرخ مثبت کاذب صنعت را با دقت شش سیگما دارد (میزان 0.32 نقص در
هر 1 میلیون اسکن).

 رتبه یک در پوشش دادن

Nessus عمیق ترین و گسترده ترین پوشش را با بیش از ۶۲۰۰۰ CVE (آسیب پذیری‌ و افشا شدن‌‌های رایج) و بیش از ۱۰۰ افزونه جدید به صورت هفتگی در عرض ۲۴ ساعت پس از افشای آسیب پذیری دارد.

 رتبه یک در مقبولیت

اسکنر امنیتی NessusNessus مورد اعتماد بیش از ۳۰۰۰۰ سازمان در سراسر جهان است که ۲ میلیون بار دانلود شده است. ۵۰ درصد از شرکت‌های آمریکایی عظیم در لیست Fortune 500 مجله Fortune  و بیش از ۳۰ درصد از شرکت‌های جهانی عظیم در لیست Global 2000 مجله فوربز به فناوری Nessus متکی هستند.

رابط به خوبی سازماندهی شده که پلاگین ها را به شیوه ای منظم و ساختاریافته طبق بندی می کند.

مشاوران، نسوس را دوست دارند
Nessus برای مشاوران امنیتی ایده آل است، زیرا موارد زیر را ارائه می دهد:

ارزیابی نامحدود

محدودیتی برای تعداد IP یا ارزیابی وجود ندارد.

مجوز قابل انتقال

به سرعت و راحت مجوز خود را بین رایانهها منتقل کنید. برای انتقال و سهولت استفاده از گزینه Nessus در Pi Raspberry استفاده کنید.

گزارشات قابل تنظیم

به راحتی گزارش ها را با نام و نشان مشتری سفارشی کنید و پس از هر ارزیابی مستقیماً به مشتری ایمیل بزنید.

هر به‌روزرسانی خودکار پلاگین مجموعه‌ای ساده از اقدامات اصلاحی، و راهی سریع و آسان برای مشاهده آسیب‌پذیری سیستم‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.
بینش در بازخوردهای هوشمند تهدید
از طریق ادغام یکپارچه با چندین بازخورد هوشمند تهدید تجاری، بینشی در مورد بدافزار و باج افزار بالقوه در حال اجرا بر روی هاست‌ها در سراسر محیط خود به دست آورید.

از قدرت اولویت‌بندی پیش‌بینی‌کننده استفاده کنید

از رتبه بندی اولویت آسیب پذیری Tenable استفاده کنید تا به شما کمک کند آسیب‌پذیری‌هایی، که بیشترین خطر را برای محیط شما ایجاد می‌کنند، کاهش دهید. VPR داده‌های آسیب‌پذیری جمع‌آوری‌شده توسط Tenable را با داده‌های آسیب‌پذیری و تهدید شخص سوم ترکیب، و آنها را همراه با الگوریتم علم داده پیشرفته توسعه‌یافته توسط Tenable Research تجزیه و تحلیل می‌کند.
دید گسترده و عمیق به آسیب‌پذیری‌ها
با هر ارزیابی آسیب پذیری‌ها دید گسترده و عمیقی پیدا کنید. Nessus بیش از ۴۷۰۰۰ دارایی منحصر به فرد فناوری اطلاعات (IT) را پوشش می‌دهد، از جمله:
• دستگاه‌های شبکه (مانند سیسکو، جونیپر، اچ پی، F5 و سونیک وال)
• MobileIron و VMware AirWatch برای ارزیابی آسیب‌پذیری دستگاه‌های تلفن همراه در برابر سیاست‌ها
• سیستم عامل‌ها (مانند ویندوز، MacOS و لینوکس)
برنامه‌های کاربردی از ابزارهای کوچک به‌روزرسانی درایور گرفته تا مجموعه‌های پیچیده بهره وری Office

سهولت در استفاده

Nessus برای متخصصان امنیتی، با تمرکز واحد بر ایجاد یک تجربه بصری برای متخصص‌های در خط مقدم برای یافتن و رفع سریع‌تر و مطمئن‌تر آسیب‌پذیری‌ها، توسط متخصصان امنیتی ساخته شده است.
.
به‌روزرسانی‌های تجربه کاربری، ناوبری و تجربه کاربر را قابل درک و آسان‌تر کرده‌اند. مرکز منابع جدید Nessus اطلاعات مرتبط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. راهنماهای خاص کاربر، بر اساس عملیات و عملکردهای در حال انجام، نکات و راهنمایی‌های قابل اجرا را ارائه می‌دهند.

به سرعت آسیب پذیری‌ها را با خط مشی‌ها و قالب‌های از پیش ساخته شده ببینید

بدون هیچ دخالتی، الگوهای از پیش پیکربندی شده برای دارایی‌های فناوری اطلاعات و قابل انتقال، از جمله بازرسی‌های پیکربندی، به شما کمک می‌کند تا به سرعت بفهمید که در کجا آسیب پذیر هستید.

اسکنر امنیتی Nessusبررسی و عیب یابی با اسکنر امنیتی Nessus

با پیچیده‌تر شدن شبکه‌ها، رفع مشکلات بالقوه به طور فزاینده‌ای زمان‌بر شده است. ویژگی ضبط بسته‌های Nessus یک قابلیت اشکال زدایی قدرتمند را برای عیب یابی مشکلات اسکن امکان پذیر می کند.

تمرکز واحد با نمایش گروهی

مسائل یا دسته‌بندی‌های آسیب‌پذیری مشابه با هم گروه‌بندی شده و در یک رشته ارائه می‌شوند. به تعویق انداختن به کاربران این امکان را می دهد که مسائلی را انتخاب کنند تا برای مدت زمان مشخصی از دید ناپدید شوند. این به اولویت‌بندی کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد فقط بر روی موضوعاتی که در یک زمان معین روی آنها کار می‌کنید تمرکز کنید.

قابل انتقال و منعطف

برای انتقال و سهولت استفاده، Nessus اکنون در Raspberry Pi در دسترس است. این به طور خاص برای آزمایش کنندگان نفوذ. مشاوران و سایر افرادی که عملکرد شغلی آنها مستلزم جابجایی بین مکان‌ها است مفید می‌باشد.

پشتیبانی پیشرفته در دسترس است

مشتریان حرفه‌ای Nessus با دریافت اشتراک سطح پیشرفته پشتیبانی فنی، می‌توانند به ایمیل، پورتال، چت و پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته به مدت یک سال دسترسی داشته باشند. این همچنین به اطمینان از زمان پاسخگویی و و تفکیک سریع‌تر کمک می‌کند. جزئیات کامل در مورد طرح‌های پشتیبانی را می‌توانید در اینجا بیابید.

در مورد TENABLE
Tenable®, Inc یک شرکت سایبری است. بیش از ۳۰۰۰۰ سازمان در سراسر جهان برای درک و کاهش خطرات سایبری به Tenable متکی هستند. Tenable به عنوان خالق Nessus®، تخصص خود را در آسیب‌پذیری‌ها گسترش داد تا اولین پلتفرم جهان را برای مشاهده و ایمن کردن هر دارایی دیجیتال در هر پلتفرم محاسباتی ارائه دهد. مشتریان قابل قبول شامل بیش از ۵۰ درصد از شرکت‌های بزرگ آمریکایی، بیش از ۳۰ درصد از شرکت‌های بزرگ جهانی و سازمان های بزرگ دولتی هستند.

رایان سامانه آرکا ارائه دهنده راهکارهای نوین امنیتی

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h4″ question-0=”Nessus برای چه مواردی استفاده می شود؟” answer-0=”Nessus یک اسکنر امنیتی شبکه است. از پلاگین ها، که فایل های جداگانه ای هستند، برای بررسی آسیب پذیری ها استفاده می کند. این کار نصب افزونه‌ها و دیدن اینکه کدام افزونه‌ها نصب شده‌اند را آسان می‌کند تا مطمئن شوید که شما جاری هستند. Nessus از معماری سرور-کلینت استفاده می کند.” image-0=”” count=”1″ html=”true” css_class=””]

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h4″ question-0=”Nessus در امنیت سایبری چیست؟” answer-0=”Nessus یکی از بسیاری از اسکنرهای آسیب‌پذیری است که در ارزیابی آسیب‌پذیری و درگیری‌های تست نفوذ، از جمله حملات مخرب استفاده می‌شود. ” image-0=”” headline-1=”h4″ question-1=”مزیت استفاده از Nessus چیست؟” answer-1=”با استفاده از خدمات اسکن Nessus، Advantage می تواند آسیب پذیری ها، مشکلات پیکربندی و بدافزارها را در محیط های فیزیکی، مجازی و ابری به سرعت و با دقت شناسایی کند. Tenable یک برگه داده جامع با اطلاعاتی در مورد اسکنر آسیب پذیری Nessus خود ارائه می دهد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”” answer-2=”” image-2=”” headline-3=”h2″ question-3=”” answer-3=”” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]