درباره‌ی مانیتورینگ شبکه

مانیتورینگ شبکه زیرمجموعه ای از مدیریت شبکه، تلاشی سیستماتیک توسط یک شبکه کامپیوتری برای شناسایی اجزای کند یا خراب قبل از ایجاد مشکل است. به عنوان مثال، سرورهای کرش ، منجمد یا overload ؛ سوئیچ های ناموفق؛ روترهای خراب؛ و سایر اجزای مشکل ساز می توانند به طور بالقوه باعث قطع یا خرابی شبکه شوند. در صورت بروز مشکل و ایجاد قطعی، این وظیفه سیستم نظارت شبکه است که به موقع به مدیر شبکه هشدار دهد.

به طور معمول، مدیران شبکه را با استفاده از ابزارهای مانیتورینگ شبکه و برنامه های نرم افزاری نظارت و مدیریت می کنند. این سرویس‌های نظارت شبکه به کاربران کمک می‌کنند تا عملکرد را نظارت کنند و تشخیص دهند که آیا یک وب سرور به درستی به شبکه‌های سراسری متصل است و همانطور که انتظار می‌رود کار می‌کند یا خیر. در واقع، بسیاری از ابزارهای مانیتورینگ عملکرد شبکه، تصویرسازی سرتاسری از شبکه‌ها و برنامه‌ها را نیز ارائه می‌دهند.

مزایای کلی راهکارهای مانیتورینگ شبکه

  • کاهش هزینه‌ها
  • افزایش بازده شبکه
  • کمک به ارتقای امنیت
  • تسریع عیب‌یابی
راهکار های مانیتورینگ شبکه آرکا

راهکار های مانیتورینگ شبکه آرکا

با توجه به نیاز روزافزوون و سریع گسرش شبکه و همچنین افزایش سرویس ها ، پایداری و راهکارهای مانیتورینگ شبکه یک امر ضروری است که باید به آن پرداخته شود شرکت رایان سامانه آرکا این افتخار را دارد که راهکار های پایش شبکه را به شما ارائه دهد .نرم افزار های به روز با لاینسس معتبر و پشتیبانی 100% از لحظه تماس شما تا اخرین کلیک پشتیبانی اعتبار ماست رایان سامانه آرکا با تیم متخصص و مجرب خود 4 محصول پر استفاده در بزرگترین شرکت ها و سازمان ها یعنی (Zabbix,PRTG,SolarWinds,OPManager) را با دیدی کاملا جهانی و به روز برای شما اماده کرده است که با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد

مانیتورینگ شبکه با PRTG

درباره‌ی مانیتورینگ شبکه با PRTG Network Monitor میتوان گفت یک نرم افزار مانیتورینگ شبکه است که توسط شرکت Paessler AG توسعه داده شده است. این نرم افزار برای مانیتورینگ شبکه ها، سرورها، دستگاه های شبکه و سایر منابع شبکهای استفاده میشود. PRTG به کاربران این امکان را میدهد تا با نظارت دائمی بر وضعیت شبکه، به طور فعال در مدیریت و رفع مشکلات شبکه شرکت خود فعالیت کنند. از ویژگیهای مهم PRTG میتوان به نصب و پیکربندی آسان، مانیتورینگ شبکه های مختلف، اعلام هشدار در صورت بروز مشکلات، پشتیبانی از پروتکلهای مختلف شبکه، مانیتورینگ پهنای باند و مصرف پهنای باند، اندازه گیری کارایی شبکه، و گزارشدهی و نمودارسازی میتوان اشاره کرد. همچنین، PRTG دارای واسط کاربری کاربرپسند است که به کاربران این امکان را میدهد تا به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند. با خرید لایسنس PRTG مانیتورینگ را برای خود آسان و لذت بخش کنید.

درباره‌ی مانیتورینگ شبکه با SolarWinds NPM میتوان گفت که یک نرم افزار نظارت بر شبکه قدرتمند و مقرون به صرفه است که شما را قادر می سازد تا به سرعت مشکلات و قطعی های عملکرد شبکه را شناسایی، تشخیص و حل کنید.

SolarWinds ارائه‌دهنده پیشرو نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات قدرتمند و مقرون به صرفه است. محصولات ما به سازمان‌های سراسر جهان – صرف نظر از نوع، اندازه یا پیچیدگی – قدرت نظارت و مدیریت خدمات، زیرساخت‌ها و برنامه‌های IT خود را می‌دهند. شما میتوانید خرید SolarWinds را چه در محل، چه در فضای ابری یا از طریق مدل‌های ترکیبی انجام دهید. ما به طور مداوم با متخصصان فناوری – متخصصان خدمات و عملیات فناوری اطلاعات، متخصصان DevOps و ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (MSP) – برای درک چالش‌هایی که آنها در حفظ زیرساخت‌ها و برنامه‌های کاربردی فناوری اطلاعات با عملکرد بالا و بسیار در دسترس با آن روبرو هستند، تعامل داریم.

مانیتورینگ با SolarWinds (NPM)
درباره‌ی مانیتورینگ شبکه

راهکار مانیتورینگ با Zabbix

شرکت Zabbix در سال 2005 تأسیس شد، زمانی که مدیر عامل و مالک آن، الکسی ولادیشف، تصمیم به توسعه راه حل نظارتی را که روی آن کار می کرد، را گرفت. با توجه به محبوبیت زیاد Zabbix به عنوان یک محصول نظارتی، این شرکت شروع به رشد سریع کرد و بازارهای جدید جهانی را فتح کرد.

هر کاری که Zabbix انجام دهد – چه در حال آماده شدن برای یک نسخه جدید، سازماندهی کنفرانس، حل وظایف نظارت بر مشتریان، یا به روز رسانی برنامه آموزشی باشد، پشت هر یک از این اقدامات یک تیم کامل از متخصصان وجود دارد. در حال حاضر توسعه‌دهندگان، مهندسان تست، یکپارچه‌سازان، مشاوران فنی، بخش‌های منابع انسانی و مشارکت بر روی تمامی فعالیت‌های Zabbix در سراسر جهان کار می‌کنند و باعث رشد و توسعه شرکت می‌شوند.

شرکت رایان سامانه آرکا بعنوان مجموعه پیشرو در ارائه و پشتیبانی راهکار های امنیتی ، خدمات نصب و راهندازی zabbix را نیز انجام می دهد. هدف اصلی خدمات پشتیبانی فنی ارائه پشتیبانی پاسخگو، قابل اعتماد و با کیفیت برای حل مشکلات مربوط به نصب، بهره برداری و استفاده از Zabbix است.

نرم افزار ManageEngine OpManager نرم افزار مدیریت شبکه ای کامل و End- to-End، مناسب شبکه های ناهمگون و بزرگ IT، متکشل از تولیدکنندگان مختلف است. این نرم افزار قابلیت های پیشرفته مدیریت کارآیی و خطا را در میان منابع حساس IT از قبیل تجهیزات شبکه. OpManager بسیار دقیق و اساسی ساخته شده تا بتواند زیرساخت IT متشکل از چندین تولید کننده را مانیتور کند. همچنین قابل ذکر است که این نرم افزار قابلیت وفق پذیری با هر نوع محیط IT را بدون ایجاد هزینه اضافی داراست. بهتر است نسبت به این موضوع آگاهی بیشتری پیدا کنید. با خرید لایسنس OpManager محیط کاری خود را لذت بخش کنید.

که چرا سازمان های بسیار زیادی OpManager را انتخاب می کنند – یک راهکار جالب دیگر در برابر فریم ورک های مدیریت شبکه گران و پیچیده و نیز محصولات مختلف و متنوع. مشتریان OpManager سازمان های موفق در سراسر جهان می باشند. ManageEngine زیر مجموعه ای از شرکت Zoho می باشد که در حوزه ی نرم افزارهای مدیریت فناروری اطلاعات فعالیت می نماید. در سال ۱۹۹۶ آغاز بکار نموده و دارای بیش از ۶۰٫۰۰۰ مشتری می باشد.

راهکارهای مانیتورینگ شبکه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهکارهای مانیتورینگ شبکه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۸۸۸۰۴۹۶۱ , ۰۲۱۷۴۳۹۱۱۰۱