مقایسه Safetica با سایر راه‌کارهای DLP نشان می‌دهد که Safetica در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. Safetica از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است. در مقایسه Safetica با سایر شرکت‌های امنیتی می‌بینیم که بر خلاف دیگران تمرکز آن تنها بر روی یک راه کار است. تمرکز Safetica بر روی راه‌کار جلوگیری از نشت اطلاعات یا Data Loss Prevention باعث تولید راه‌کاری سرآمد شده است.

جوایز Safetica

“ارزیابی و مقایسه Safetica توسط موسسه تحقیقاتی SoftwareReviews”

Safetica به عنوان ارائه‌دهنده DLP و گروه حفاظت از تهدیدات، امتیاز خالص 95+ از مجموع بازخوردها را دریافت کرد. SoftwareReviews راه‌کارهای DLP را بر اساس بازخورد ارائه شده توسط کاربران نهایی طی یک نظرسنجی آنلاین جامع رتبه بندی کرد.

Safetica با بیشترین تعداد بازخورد مشتریان در میان سایر فروشندگان، در موارد زیر از انتظارات کاربران فراتر رفت:

  • سهولت اجرا
  • سهولت یکپارچگی
  • پشتیبانی
  • استراتژی محصول و میزان پیشرفت

مشتریان Safetica را در رتبه اول از نظر احتمال توصیه به همتایان خود و رتبه اول در برنامه تمدید قرار می دهند. با امتیاز کلی 8.7 از 10، Safetica به عنوان یک پیشرو در میان 9 ارائه دهنده DLP ارزیابی شده در گزارش SoftwareReviews / Info-Tech ظاهر شده‌است.

DLP Reaport

Safetica در بیش از 10 معیار ارزیابی در دو دسته اصلی رتبه بالایی دارد:

 

رتبه Safetica

دانلود گزارش SoftwareReviews

مقایسه

Safetica vs. Symantec

مقایسه Safetica با Symantec

 

در این گزارش موسسه تحقیقاتی SoftwareReviews به مقایسه Head-to-Head دو راه‌کار جلوگیری از نشت اطلاعات Safetica و Symantec پرداخته است. در این گزارش هر دو راه‌کار در تمام جزییات با یک‌دیگر مقایسه شده اند. تقریباً در تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌ها Safetica با فاصله برتری دارد.

دانلود گزارش مقایسه H2H Safetica vs. Symantec

Safetica vs. Forcepoint

مقایسه Safetica با Forcepoint

 

در این گزارش موسسه تحقیقاتی SoftwareReviews به مقایسه Head-to-Head دو راه‌کار جلوگیری از نشت اطلاعات Safetica و Forcepoint پرداخته است. در این گزارش هر دو راه‌کار در تمام جزییات با یک‌دیگر مقایسه شده اند. تقریباً در تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌ها Safetica با فاصله برتری دارد.

دانلود گزارش مقایسه H2H Safetica vs. Forcepoint

ارزیابی Safetica در آزمایشگاه‌های معتبر

ارزیابی موسسه تحقیقاتی Gartner

Gartner یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های امنیتی است. Safetica در ارزیابی این موسسه امتیاز 4.8 را بدست آورده است.

مشاهده ارزیابی در Gartner

امتیاز Gartner

ارزیابی موسسه تحقیقاتی G2

G2 نیز یکی از موسسه‌های ارزیابی راه‌کارهای امنیتی است. Safetica در ارزیابی این موسسه امتیاز 4.8 را بدست آورده است. قابلیت‌ها و ویژگی‌های Safetica در این ارزیابی بسیار کارآمدتر ارزیابی شده است.

مشاهده ارزیابی در G2

ارزیابی G2

ارزیابی موسسه تحقیقاتی Info-Tech

موسسه Info-Tech نیز گروه تحقیقاتی معتبری است که به ارزیابی تخصصی راه‌کارهای امنیتی می‌پردازد. با تمام سخت‌گیری‌های این ارزیابی Safetica امتیاز 4.5 را از این موسسه به دست آورده است.

مشاهده ارزیابی در Info-Tech

مقایسه قابلیت‌های Safetica با دیگر DLP ها

 

 

این بررسی توسط کارشناسان DLP ما در رایان سامانه آرکا انجام گرفته است. ما در این گزارش ما به بررسی قابلیت‌های سه راه‌کار جلوگیری از نشت اطلاعات یا Data Loss Prevention معتبر پرداختیم. ما قابلیت‌ها و ویژگی‌های Safetica و MacAfee و Symantec را بررسی کردیم. Safetica نه تنها تمام ویژگی‌های این DLP ها را دارد بلکه قابلیت‌های بیشتر و بهتری نیز ارائه می‌کند. علاوه بر این برخلاف سایر راه‌کارها، ما در رایان سامانه آرکا به عنوان نماینده انحصاری Safetica در ایران امکان ارائه License آزمایشی را برای شما فراهم آوردیم.

دانلود گزارش ارزیابی قابلیت‌ها

مزیت‌های Safetica نسبت به MacAfee

  • McAfee’s often-discounted initial costs result in high renewal costs in the long run.
  • Implementation of McAfee solution is very complex and takes months. Implementation of Safetica is much simpler and quicker.
  • McAfee relies on a lot of products from their portfolio to provide all DLP features. Safetica handles DLP use cases in a single, integrated solution which can be easily configured.

مشاهده گزارش تفصیلی

مزیت‌های Safetica نسبت به MacAfee

مزیت‌های Safetica نسبت به Symantec

 

  • Symantec uses Oracle databases only, which might be a deal breaker. Safetica uses Microsoft SQL or Azure SQL which are more affordable for smaller businesses.
  • Symantec products are quite expensive because they require multiple components. They also charge extra for reporting features and the management console.
  • Symantec requires number of servers for maintaining full functionality. They also recommend running different endpoint servers for desktop and Citrix users. Safetica requires only one server for SMB customers, more servers are only required for larger environments. Also, Citrix environments require no additional servers.

مشاهده گزارش تفصیلی

مقایسه Safetica با Symantec