چرا انتقال به SmarterMail

SmarterMail یکی از ایمیل سرورهای سازمانی حرفه ای در سطح دنیا می باشد . این ایمیل سرور دارای کنسول مدیریتی بسیار آسان و کارآمد بوده و دارای آنتی ویروس و آنتی اسپم و همچنین ActiveSync می باشد . ActiveSync یک پروتکل سرویس گیرنده است که به کاربران امکان می دهد صندوق پستی ایمیل خود را با یک دستگاه تلفن همراه sync کنند. به طور پیش‌فرض، ActiveSync در صندوق‌های پستی کاربران جدید فعال است.

اسمارترمیل به عنوان جایگزینی قدرتمند برای Microsoft Exchange در نظر گرفته می شود .

از قابلیت های پیشرفته آن می توان به HA و کلاسترینگ اشاره کرد .  در صورتی که  از سایر ایمیل سرورها در شبکه استفاده می کنید و خواستار انتقال آن ها به SmarterMail باشید لزوم استفاده از یک ابزار مهاجرت اتوماتیک به شدت احساس می شود . اما اگر از ابتدا با این میل سرور کار می کنید نیازی به استفاده از این ابزار نمی باشد .

در این راستا شرکت رایان سامانه آرکا به عنوان یکی از با سابقه ترین و پیشروترین شرکت های فعال در حوزه ایمیل و امنیت ایمیل اقدام به توسعه نرم افزاری به نام SAEM در این خصوص نموده است .

SmarterMail

SAEM

SmarterMail Automatic Email Migration یا به اختصار (SAEM) یک ابزار انتقال خودکار برای انتقال ایمیل ها و پوشه ها از هر سرور IMAP به SmarterMail است. این ابزار بر روی سرور SmarterMail نصب می شود و روند ورود به سیستم را بر اساس این سناریو کنترل می کند:

کاربر سعی می کند به SmarterMail وارد شود، اگر کاربر از قبل در سرور SmarterMail وجود داشته باشد، این روند برای ادامه به SmarterMail سپرده می شود. اگر کاربر وجود نداشته باشد، SAEM به عنوان کلاینت IMAP به سرور IMAP قدیمی وارد می شود و در صورت درست بودن اعتبارنامه، کاربر را در SmarterMail ایجاد می کند و سپس پوشه های IMAP را از سرور قدیمی به SmarterMail منتقل می کند.

saem

نرم افزار SAEM نسخه ۳

در SAEM3 شاهد بهبودهایی در سرعت، کارایی و قابلیت ها هستیم. مهمترین ویژگی نسخه ۳، ایجاد اکانت همه کاربران قبل از عملیاتی سازی اسمارترمیل است. پس از اولین لاگین کاربر به اسمارترمیل، اینباکس و سایر فولدرهای کاربر مربوطه از ایمسل سرور قبلی به اسمارترمیل منتقل خواهد شد.

ویژگی های SAEM3:

  • افزایش پایداری و مهاجرت بدون قطعی و دان تایم
  • سرعت بالای انتقال ایمیل کاربران از میل سرور قدیمی به جدید
  • انتقال همزمان ایمیل های چندین دامنه به صورت یک باره
  • بهبود در دیتابیس نرم افزار

و امکانات دیگر

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۸۸۸۰۴۹۶۱ , ۰۲۱۹۱۳۰۰۴۷۶